wyszukiwarka zaawansowana
FAQ - najczęściej zadawane pytania.

1. Gdzie szukać linku aktywującego konto.

Po wypełnieniu formularza, na podany adres mailowy niezwłocznie wysyłany jest automatycznie link aktywacyjny. Jeśli go nie widać w skrzynce odbiorczej, warto sprawdzić folder SPAM, ponieważ zdarza się, że tam trafia. Można również skorzystać z wyszukiwarki w swojej poczcie, szukając frazy "bok@maf.pl". Linku aktywacyjnego, można również szukać po zalogowaniu się do swojej skrzynki mailowej poprzez stronę www (tzw. webmail). Należy kliknąć w podany w treści wiadomości link, ponieważ dopiero aktywacja pozwala w pełni korzystać z serwisu MAF.pl.

2. Jaki plik projektu załączyć do zamówienia.

Preferujemy pliki w formacie PDF, to właśnie plik PDF w wersji wektorowej zapewnia odpowiednią jakość wydruku. Można załączyć do zamówienia dowolny plik, jeśli jego jakość będzie nieodpowiednia skontaktujemy się z Państwem telefonicznie albo mailowo. Można również skorzystać z oferty - w takim przypadku przygotujemy odpowiedni plik za Ciebie.

3. Ile kosztuje sprawdzenie i weryfikacja pliku.

Nic. Sprawdzenie i weryfikacja pliku jest bezpłatna. W przypadku, gdy plik jest nieodpowiednio przygotowany i Zamawiający nie ma możliwości przygotowania odpowiedniego pliku, należy zakupić projekt na MAF.pl.

4. Od kiedy jest liczony czas mojego zamówienia?

W przypadku płatności elektronicznych oraz płatności za pobraniem, termin realizacji zlecenia liczony jest od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. W przypadku płatności w formie przedpłaty, termin realizacji zlecenia zaczyna biec od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu kwoty na rachunku bankowym.

5. Czy zamawiając dany nakład mogę przesłać kilka projektów?

Nie. Dla danego nakładu można przesłać tylko jeden wzór projektu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl